koseoglu-elif33 Genelde 38 haftayı doldurunca alırlar. Korkmayın sezeryan çok rahat bir yöntem. Evet 4-5 gün zorlanırsınız ama normal doğumda da o kadar zorlanırsınız zaten. Bana para verseler normal doğuramazdım, altımda dikiş olacağına karnımda gözümün gördüğü yerde olsun diye düşündüm hep. Şimdi sana canım korkma normal doğur,sezeryan ameliyattır bıdı bıdı diyenler olacak ama ben normal doğumların da eskisi kadar normal olmadığını düşünüyorum. Artık senin tercihine kalmış