Meryeem__ bence normal 20.haftanın bitimine kadar bekle zaten detaylı zamanın da gelmiş oluyo. Aklında hiç soru işareti kalmaz detaylıdan sonra :) Belki de hissediyosun anlamıyosun. Ben de 19da hissetmiştim. Acele etme sonra da uyutmuyo zaten 😅
10haftalıkken hissediyorum diyeni gördüm bence imkansız 😅