muhendisanne1 benim gittiğim gebelik eğitimlerindede perine masajı çok önerildi ama yapmaya fırsatım kalmadan doğum yaptım. Doğumumda epizytomi yapıldı.
Aslında bende size dikişin sandığınız kadar kötü bişey olmadığını söylemek istiyorum ☺️
Doğum sonrası vajinal bollaşma, rahim sarkmasını önlüyor, ve doğum sonrası genelde kadınlarda vajende bollaşma özel anlarda eşle arasında bu yüzden zıtlıklar vs olabiliyor.
epizyotomi o anda resmen bir daraltma ameliyatı yapılmış gibi yapıyor sizi. Perine masajı yapıp tamamen eski haline dönenleri burada görmeyi çok isterim, bendr bir epizyolu olarak eski halinden daha da iyi olduğunu söylemek istiyorum. Hepimiz kadınız anne oluyoruz ve hayatımızın tamamen heryeri bebek olmayacak, farklı şeylerde bizim hayatımızda yer kaplayacak bu sebeple yazdım kusuruma bakmayın uzun oldu biraz ☺️🌸