Arkadaşlar merhaba , benim regl döneminde üst bacak ağrım çok olurdu çok sancılı geçiriyordum , bugün Doğumu tetikler diye bir saat yürüyüş yaptım ve 1 saat önce şiddetli üst bacak ağrısıyla uyandım karnımda da sertleşme var sizde bu Doğum başlangıcı olabilir mi ? Yardımcı olur musunuz