İyi geceler hanimlar 29+2 yiz çok sukur ama bu hafta bebegim hic kipirdamadi diyicek kadar az kipirdadi ve tansiyoum dusuk cikti dun gece sabah uyandigimda asiri baş ağrısı ve migde bulantisiyla uyaniyorum birde sütüm gelmeye basladi sizce ne yapmam gerekiyor?