Seray123 yorumcuanneniz belki vardır benim gibi dedim denk gelirsem kafamdaki soruları sorarım yoldaş oluruz şeker insülin bunlar büyük dert
Damladmrpnc Benim ilk oğlum 36+1 de doğdu sürpriz oldu 3,560 gr 56 cm di 🙈 şu an ikinci oğluma gebeyim 23+4 deyiz
Damladmrpnc Çok teşekkür ederiz bizim baba uzun baya şimdi 5 yaşında ablası yaşıtlarından hala uzun ama zayıf boya gidiyor sadece 😄 sende zamanında sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Sedley Seray123 Benimde şekerim vardı ama çok şükür bebeğe etki etmeden düşürdük. 35+6 haftada 2650 gramdı şuan 36+3 oldum
Kuzucuklarim Seray123 37 de 4 kilo 50 cm dogdu kizim.Seker yuklememde proplem yoktu ama sekerden supeleniliyo.
Sedley Seray123 Yok hayır ilaçtan önce diyetisyene gittim 15 gün diyet uyguladım tekrar test yapınca düşmüştü ilaca gerek kalmadı çok şükür. Kilom 63