Hccrr1 benim 7+3te gebelik sonlandırmam var pıhtılaşmam yüzünden canım, devlet 3 düşük sonrası yapıyor bu testi ama ben yalan söyledim belge gerekmiyor. Bence yaptırmalısın ama zaten hamileymişsin bile, sonuç 2 ayda falan çıkıyor. Bir doktora daha görün derim belki kan sulandırıcı coraspin dahi olsa verir 😊 o minik canın yaşamını neyin devam ettireceğini bilemeyiz ben de her gün iğne vuruyorum kendime. Sağlıkla gelsin inşallah 🥰