Gunesana Aşırı çok su içiyorum ben . Günde sadece su olarak çay süt vs hariç 5 litre içiyorum . Sizce bi zararı var mi ? Içim yaniyo resmen . Bu arada sekerim yok ilk akla o geliyor ama
Melodixxx Gunesana bende çok içiyorum 6 7 lt bile oluyor kendime engel olmasam suyla yaşıyorum su da içemesydm ölürdm herhlde bir zararı yok iç içebldiğin kadar
Aygul01 Gunesana bu kadar su içmek tehlikeli su zehirlenmesi olabilir. Siz önerilen miktarın iki katını içiyorsunuz. Cok zararlı yanı bence içmeyin o kadar.
Minikbirkalp Bende senin gibiyim su içmenin bi zararı olmaz tek zararı zırt pırt lavaboya gidiyorum o kadar ☺☺
aisee Melodixxx Hanımefendi nerden biliyorsunuz zararının olmadığını? Her şey gibi suyun da fazlası zararlı. Bilip bilmeden
Azr38_ Hamileyken bu kadar ictigimiz suyun faydasini dogumdan sonra görürmüyüz acaba ödemimiz hemen gidermi
Azr38_ Melodixxx aaa ne guzel 36 haftaligim heryerim ödem anlamiyorum gunluk 4 litre su içiyorum yinede balon gibiyim
AATozarr Melodixxx Valla yanlış bilgilendirmeyim üzerinden aylar geçti ama böbreklere gerekenden fazla su gönderilmesi zararlı gibisinden bir sürü bişey söylemişti , sen abartma bana demişti ki ben nerdeyse damacanayı dikicektim kafama kaldırabilsem🙈🤣
Melodixxx Azr38_ ben sanırım bokunu çıkarıyrm 🙈🙈 her iki dkda bir zaten tuvalete gidyrm her gittiğimdede gidip 3 4 su bardağı suyu da dikip grlyrm birde büyük bardak eşim artk isyan ediyor sana su yetiştremytm diye😂 ha birde bulantılr yüzündn bişy yiyemyrm tuz tüketimimde yok sayılır bunların etkisini bilmyrm inş hiçte olmz erkn doğum riskmde var harekette edemyrm patlarım
RuzgarsMommy 5 6 7 lt içiyor olamazsiniz 😐 Böbrekleriniz fazla çalışır zararli okadari 3.5 lt gecmemesi lazım
Melodixxx AATozarr öyle ama bu yaz bitmeden azaltmak mümkün değil hem çok sıcak hem midem yanıyor gidip gelip soğuk suyu dikiyorum sebilin deposunda su kalmadığı için sürekli kendini soğutmaya çalışıyor eşim diyor zavallı sana çalışıyor nasıl dayanıyr bilmyrm diye😂
Gunsss Doktorum suyu abartma diyor bana bende çok içiyorum normalde en fazla 3,5lt. Bebeğin suyu çoğalabilir su zehirlenmesi olabilir dikkat edin bi durumlara
MutluAnnnecik Gunesana Ben 2 litre içsem şükrediyorum 😄 bu kadar su bobreklerinizi yorar 3.5u asmayın bence 😀