Merhaba kizlar güzel anneler 😊
Klasik cümleyle baslayım acaba ben nasıl bir şekilde dogurcam acaba bende dogururmuyum diye düşünürken evet bende doğurdum 😊
5 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim 7 haftalıkken düşük tehlikenin olduğunu öğrendim kesemde kanama alanının olduğunu söylediler ama çok şükür onu da atlattık erken hafta da mide bulantılarım başladı bir süre mide bulantısı çektim ardından bel ağrısı krallar filan oldu ama hamileliğimin ilk başından beri hep 2 hafta geriden geliyorduk adet tarihimle ultrason ölçümü bir çıkmıyordu ve doktor geç döllenme olmuş dedi ve onemsemedik normal diye devlet Hastanesi’ne gidiyordum ve birgün başka hastanede kontrole gittim ve bebeğimin gelismedigini 2 haftalık geriliği var denildi hemen yatisim yapılacaktı gözetim altında olucaktim riskli gebelik bölümüne gönderildim eğer orası da aynı ölçümleri yapsarsa hemen yatış dediler ve Allah tarafından oradaki doktor yapmadı geri gönderdi çıktık hastaneden ben ve ailem gözü yaşlı süreç başladı hemen özel bir hastanede iyi bir doktor bulduk bir kaç gün sonra oraya gittik ve hiç bir sorunumun olmadığını gayet sağlıklı bir bebeğimin 33+2 ile uyumlu olduğunu söyledi o kadar mutlu bir şekilde masadan kalktım ki bu seferde mutluluk göz yaşlarına bogulduk 😊 3 hafta sonra yani 36 haftalıkken devlet Hastanesi’ne kontrole gttik annemle ve yine aynı şeyle karşılaştık 33 34 haftayla uyumlu ve 2400 Gr bebeğin hemen yatış dedi ama kabul etmedim çıktım ağlayarak napicagimizi şaşırdık oradan başka bir hastaneye gittik başka bir doktor evet bebeğin küçük ama hemen alınması gerektiğini görmüyorum en azından 1 hafta daha gözlemek istiyorum dedi nst istedi acile gittim oradaki doktor kalp atışları yavaş dalgalanma olmuş diyerek alttan baktı filan hemen kimseye sormadan yatış işlemlerimi yapmış bu coranadan dolayı ailemle bile gorusemeden odaya aldılar güya sadece gözetim altında olucaktim gelen giden alttan baka baka acilmam başladı kanamam gelmeye başladı evet kabus gibi geçen doğum hikayeme geldik 😔😏 eğer bugün normale donersen normal odaya yani servis bölümüne alinicagimi söylediler ama ne mümkün her gelen alttan bakarken 😏 ertesi gün oldu bunlar yüzünden benim ufak sancılarım başladı nts de ama ben hissetmiyorum cnku 20 30 cikiyo yok gbi birşey açılmamış olmasni sağladılar hala aklıma geldikçe sinirleniyorum gelmeyen bebeğimi yerinden oynattilar suni sancı takma kararı almışlar ve takıldı sancılarım başlamadan eşim görüntülü aramak ve beni görmek istedi ben hastane köşesinde solmuş bir sekilde eşim annem babam aşağıda helak olmuş bir şekilde ağlamaya başladım çünkü gerçekten çok kötüydü artık gücüm kalmamaya başlamıştı bide duygusallık var tabi sancılarım başladı artık ama kabus gibi geliyordu o dakikalar yatakla kardeş olmuştuk artık sancılar ve doktorların muanesi yüzünden artık dayanamiyorum ölüyorum bırakın beni istemiyorum dogurmucam diye bağırıyorum çünkü bebeğim kucuk doğuma hazir değildi benim sancım yokken sadece suni destekli çok zor oluyordu 1 gün boyunca suni çektim hele ki o doktorların stajerlerin alttan bakmalri kabus yani akşam 22.00 civarı sanırım tam saati bilmiyorum ama 8 cm ile doğuma aldılar eşimi qrayip bebeğin kıyafetlerini istediler dedim ki geliyor bebeğim ve ailem o kadar mutlu olmuş ki kurtuldu Tuğçe diye 😔 amaa nerdeeee kurtulmak neler çektim orda ben ve benim dayanacak gücüm kalmamıştı artık damarlarım çekilmişti delik deşik ettiler ve doktorun birinden 8 cm ile bebek haznede değilken nasıl dogurcam bunu niye doğuma aldınız dediğini duymuştum sonra 2 doktor iri yarı bişey uzerime çıkıp bastordilar ve orda ben bittim filmler koptu kendimi bırakmışım ve o ana kadar bir kaç kez daha bayılmışım o ara hafif kendime gelirken doktorun biri anneyi ve bebeği kaybediyoruz hemen ameliyathaneye hazırlayın dediğini duydum ve nasıl gittiğini bile hatırlamıyorum gözümü hafiften acitimda buz gibi bir ortam ve bir sürü doktor başımda biri beni hazırlıyor biri kafama kocaman oksijen makinesi tutuyor biri kafamı tutuyor o ara anestezi verilmiş galiba gerisini hatırlamıyorum ve uyandığımda tek başıma titriyorum bebeğim nerde diye ağlarken kimse umursamıyor bile o kadar korktum ki birşey oldu diye bebeğim kuveze alınmış karnında o doktorların yüzünden şok geçirmiş ve oksijensiz kalmış 23.23 de doğum olmuş ve ailem benden sabah karşı 04.00 da haber almışlar sezeryan ile doğum yaptigimi herkes benim normal doğum yaptigimi biliyor o kadar sacma sapan bir hastane ve ortam ki kimse kimseden haberi yok 😔 8 gün kuvezde kaldı eşim o gun ben de ertesi gün gördüm oglumu minicikti görseniz 1 dk gördüm o 1 dk bana 1 sn gibi geldi ayrılmak istemedim bırakamadım 😔 minik savaşçı tosbigim canım oğlum ben oğlum için oğlum da benim için yaşam mücadelesi verdi oksijen makineleri -3 derece soğukta bekledi yavrum benim herkesin bebeği yanındayken ben bebeklerin sesini duyarken ben odamda tek başımayım ve elim boş karnım boş eve döndüm amaa pes etmedik savaştık sabrettik 8 gün sonra evimize aramıza katıldı ve şuan 40 gunluguz teyzeleri 😊😊🤲 kusura bakmayın çok uzun oldu hakkınızı helal edin ve biraz zor ve korkutucu bir hikaye olmuş olabilir ama herkese böyle doktor hastane denk gelicek yada herkes böyle şeyler yasicak değil rabbim kimseye yaşatmasın herkese yardım etsin inşallah şimdiden herkese güzel hayırlı doğumlar nasip etsin rabbim 😊😘sorularınız olursa ben burdayım canlarım 😊 bu arada 2400 Gr 50 cm idi minik tosbigim 😊