Ayten456
Ben kızmı sezeyanla yaptım şuan ikinci bebegime hamileyim canım ben alt üst aldım elbiseden daha rahat dikişli olacagın için elbise ile bir yerlerin açıla bilir ama alt üst de öyle Bi sıkıntın olmaz yürürken lavaboya filan giderken daha rahat oluyor yinede tercih senin canım ❤️