Selam, 36+5 haftaligim haftaya 37+5te cati muayenem var. Detayli ultrason icin baska doktora yonlendirmisti, ona gitmistim 20 kusur haftalarda. Dun kendi doktorum muayenede plesanta biraz asagida olabilir dedi, detaylidaki doktor boyle bisey soylemis miydi dedi, hayir dedim her sey normaldi. Tamam cati muayenesinde bakariz dedi. 35 36 larda bu sorunu yasayan var mi? Doktor biraz panik yaptirmamak icin mi boyle soyledi, yoksa beni yavastan sezeryana falan mi yonlendiriyor anlamadim