ipeksfr DilekErdemUurlu 3 ay kadar kullandım ama doktorum bırak dediğinde bıraktım yani tahlil sonuçlarına göre. Neden?
Pcoslubiranne DilekErdemUurlu Gebelikten önce başlanır.Bebeğin gelişimi için çok onemlidir.Ben aylardir kullaniyorum 16+4 günlüğüz. 2 hafta önce degisti folik asit ilacım ama hala kullaniyorum.Folik asitin hic bir zarari yoktur.Vitamin oldugu icin.
Mineszn DilekErdemUurlu 12.ci haftaya kadar kullandım sonra bıraktım kan ilacı ve vitamin ilacına başladık
Aysehatun DilekErdemUurlu 12.haftaya kadar kullandım canım şuan 13 haftalık olduk doktorumuz iki tane vitamin verdi zaten verdiği vitaminin içinde de folik asit var 😇
deletedmom351 Canım ilk 3 ay kullanılıyor diye biliyorum ben kullanamadım ama kullananlardan bildiğim kadarıyla belki daha fazla olabilir.
DilekErdemUurlu Ben 17 haftalığım doktorum dewam dedi etrafımdan 3 ay kullanıldığını duydum bi zararı olurmu diye tedirgin oldum