İki senedir evlat hasreti içindeyim … sebep yok deniliıyor ama olmuyor .. vardır bi hayır diyorum rabbim beni bununla sınav ediyor diyorum. Bu sene Ocak ayında çok sevdiğim canımı babamı kaybettim torunu olsun çok isterdi ama göremedi .. şimdi annem ondan bana kalan emanet ikimizin birbirine bizimse bir dayanak bir sığınak olması için bir evlada öyle ihtiyacımız var ki… rabbimden hayırlısını diliyorum, sizlerden de benim için dua istiyorum bir Yasin olur bir Fatiha olur .. duy sesimi allahım ben ve benim gibi bu yolda göz yaşı dökenlerin yardımcısı ol 🤲🏻