Ben bugün Bodrum’daki e bebek e gittim indirim falan yoktu çıngıraklı çorap aldım tüm çoraplarla 3al 2 öde yazıyordu ve benim aldığım reyonun üzerinde yazıyordu bu ,kasada normal fiyatını talep ettiler e dedim indirim varmış öyle yazıyor bunlar çorap olarak geçmiyor dedi tepem attı benim de bıraktım çıktım hepsini çorap olarak geçmiyorsa neresine giydiriliyor merak konusu😡😡😡🤬🤬