dilber5167 20 lik disim ağrıyor çok kotu bugün filim çekildi kadın dogum doktorum bütün islemlere izin verdi yaptira bilin diye cumartesi cekilecek bu arada 23+4 haftaligim merak ediyorum cektiren varmi
D3ryaoz dilber5167 çekmeyi bilmiyormda 16. Haftamda kanal tedavis oldum herkeste çürük daha zararlı yaptır dedi tabi ii ve güvenilir bi yerde 2 dişimede yaptırdım
iyimserr Meriwa ben gebe degilim ama benm de en arka disim cok kotu kırık cekmesi zor diyip korkuttular beni hic gidesim yok 😏
Meriwa iyimserr kırıksa da cerrahi müdahaleyle alırlar onunla yaşıycagınıza çözüm bulun sonra tüm dişleri maf etmeye başlıyor
dilber5167 iyimserr hamile kalmadan yaptır bence canim çünkü hamilelikte daha tedirgin oluyolar bide ağrın olursa ilk 3 ay yaptiramiyon hamilelik te
dilber5167 D3ryaoz 20 lik disim harız 2 tanede kanal tedavisi var ddi doktor bunu cektikten sonra konuşcaz onları da yaptircam sanirim korkar oldum son aylara agrim olur diye