Kizlar dün sezeryan dogum yaptim. Dikisler kac sürede iyilesiyor ve agrilar nekadar surede geciyor.
vucut kendini toparlamasi icin (göbek vesayre) neler yaptiniz. Bu arada sütüm hic gelmiyor ne yapmam gerektigini bilmiyorum 😩
(eve gecince dogum hikayemi yazmayi dusunuyorum insallah)