Kızlar merhaba . 13+4 günlük hamileyim. 37 yaşındayım ve normal yolla gebe kaldım.. İkili taramada test sonuçlarım iyi çıktı, ancak doktor yaştan dolayı riskin var dedi, amniyo sentez yaptırmak istemediğimi söyledim.. Ama kafam çok karıştı, sizne ne yapmalıyım...