Hilal54 38 haftalığız bebek hareketlerinde yavaşlama var kasıklarima baskı yapıyor cuma günü doktor randevum sizce daha erken gitmelimiyim?
deletedmom351 Hilal54 Ayrıca kasıklara baskı yapıyorsa aşağıya inmiş demektir e haliyle Doğum haftasındasınız bunlar normal bence ama yine de gidin içiniz rahat etsin
deletedmom351 Ben dün gittim bunu sordum hareketin azalmasını artık hareket edecek çok az bir yeri kaldığı için hareketi de azalabilir normal bir şey dedi ben 34 haftalığım senin daha fazla olduğu için bence de normal
Hilal54 deletedmom351 karnimın daha aşagıya inmedigini soyluyolar ama ben aşagıda cok fazla hissediyorum ama gidicem tesekkurler😊