Caglaa93 Arkadaşlar 32+6 günlük olduk . Vajinamda tekmelerini aşırı hissediyordum doktor bebek makat gelişli dedi. Şuana kadar doğum pozisyonuna geçmiş olması gerekirmiş. Aynı durumu yaşıyan var mı? Doğum pozisyonunu aır mı sizce
teletabi Caglaa93 son dakikada bile dönen bebekler oluyor diye duymuştum canım gebelerin sadece %4 ünde pozisyon değişmiyormuş
Svcnvebebegi Caglaa93 valla canım benim kızım 28 haftadan beri makat gelisi. Şuan 37 haftalık oldum dün gittim doktora hala tersmis. Haftaya kadar dönmezse sezeryan günü verecek. Çünkü yeri daraldığı için dönmesi zorlaşıyor dedi doktorum. Belki senin bebeğin döner. Belki kizim da döner bilemeyiz yani. Hayırlısı olsun ınşallah 🤷♀️
Sezinsenkal Caglaa93 merhaba benimde 35. Haftada makat gelisiydi 36 da döndü sonra 37. Haftada tekrar ters pozisyona geçmiş Sezaryen oldum uzun sürdü biraz spinal anestezi ile oldum 1.5 saat sürdü
Annesininbali2929 32de gittiğimde doktora banada makat geliş dedi oğlumda öyleydi 36haftalikken döndü normal doğum oldu inşallah buda döner son anda dönen bile oluyormuş
Svcnvebebegi Caglaa93 heralde öyle. Benim eşimde tersmis kadının biri döndürmüş anne karnında. Öyle doğmuş. Babası kılıklı ne olacak 😁😁