Kızlar bu sabah saat 6 dan beri ara ara giren adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor ziplatmiyor ama rahatsiz edici sekilde varlığını gosterio nefes al ver yaptiktan sonra gecince bi sıcaklıkta basiyor ben her zaman regl. Oldugumda en ust seviyede ağrı hissederdim 39.haftaya girdim bugün ve nisanim dahi gelmedi(geldiysede bilmiyorum aslında) ilk gebeliğim ve nasıl ayirt edecem dogum sancilarıyla bilemiyorum.