Seray123 Sifa0033 tam nerede biliyor musunuz göbeğin alt kısmında kalıyor dokununca ufak ufak şişlik tarzında doktor ödem dedi ama kilomda fazla acaba ondan mı dedim
Sifa0033 Seray123 ödem de parmakla bastırınca çukurluk olur canım. Kilodan olmuş olabilir de idrarda proteine falan baktır istersen yine de dikkat et kaç haftalıksın buarada
Seray123 Sifa0033 36 olucam yarım saat sonra ama çukur olmuyor doktor da söyledi tansiyon yukselirse haber ver mutlaka diye
Sifa0033 Seray123 canım İnan anlam veremedim benim bildiğim ödem çukurluk olur bastırınca demek ki göbekte ki daha farklı oluyor. İnşaAllah ciddi bişey çıkmaz bozma moralini sende
Sifa0033 Seray123 sen bilirsin canım normal de olabilir gebelikte işte emin değilim ama mutlaka idrarda proteine baktır sen