Kızlar normalde coasprin kullanıyordum. Bu iğneye Doğum yaklaştığı için yeni başladım. İlk iğneyi vurduğumda çok yanıyor ve acıyor normal mi sorun bende mi ?
Birde dün kolumdan ilk defa yaptım hemen morarmış bugün karnımdan yaptım bakalım nasıl olacak.
Ama acısı yanması normal mi 5 dk falan yanma oluyor..