Durab01 Sema09 evet korunmasız Oldu doktorum dogumu tetiklediğini söyledi bizde bugün denedik ve böyle oldu 😊
Durab01 Sema09 Sema09 evet korunmasız Oldu doktorum dogumu tetiklediğini söyledi bizde bugün denedik ve böyle oldu 😊
neslihann87 benimde ilk hamileliğimde doğumumda gelmişti suyum 2.de ara ara geldi ama ben anlıyamamıştım kontrole gittiğimde suyum azalmış suni sancı verilmişti
Durab01 neslihann87 ya öyle mi bende ara ara geldi ve sarımsı akıntıyla beraber acaba benimdemi öyle oldu
Fulyaakaya Durab01 Durab01 ilkinde kontrole gittim nst de cikti sancim 2. Sinde sabaha kadar belim kasımlarim agridi kontrole diye gittik yatis yaptilar acilma baslamisti simdi 37+5 iz bekliyoruz bundada 36 da kanama geldi dr agrini cek oyle gel dedi bekliyoz 1 haftadir
Durab01 Kızlar hastaneye geldim gelen suyumnuş ve 2 Cm açıklığım var suan nts ye alımdım ve ondan sonra odaya geçip sancılarımın gelmesini bekliycem dua istiyorım sizden 🤲🤲
Fulyaakaya Durab01 aa saglikla bi avazda hayirlisiyla al bebegini kucagina darisi bizim basimiza ins. Canim
Deletedmom386 Durab01 neredeyse doğuracaksın nasıl ilişkiye girebiliyorsunuz hala korkmuyo musunuz. Yargılamak için sormuyorum yanlış anlaşılmasın
Degisken Deletedmom386 kendi adıma söyleyim..40+3 üm . Ne korkması özellikle yapıyoruz ki doğum başlasın. Ama yok başlamıyor. :)
Durab01 Deletedmom386 zaten sürekli ilişkiye girmedik eşim hep korktu bşrsey olucak diye son kontorülümğzfe doktor ilişkiye girin dedi sık olarak 1 hafta oldu girmedik mesela daha bugün girdik ve böyle oldu doktor önerisi ile girdik zaten eğer zararı olsa önermezdi
Durab01 Degisken evet dogum başlasın diye yaptık ve Allah’ın izniyle geliyor bebeğim doktor önerdi ki yaptım 😊