gizem06 sskrkzuu Insallah oyledir nedenini bende merak ediyorum suan dr bana içerde 4 cm kanamam olduğunu söylediği için merak ettim bu normal mi diye
sskrkzuu gizem06 benimde vardı kanama alanım ama çok şükür son kontrolde gayet iyi alanlar yok olmuş demişti ☺️
sskrkzuu gizem06 10. Haftada başlamıştı iğne falan kullanmıştım çok şükür en son 16. Haftada kontrolde geçmiş dedi