Kızlar doğurdum çok sukuuur 39+6dayiz dün akşam nst de biraz agrım çıktı ve 4 de yatisim yapıldı suni sanci aldım fakat gece 3 de çok şiddetlendi ve açılmam sadece 1 santimdi ve bebegim korkmuş kakasini yapmış hemen sezeryan a aldılar sabah 5 de doğdu meleğim 💞🦋💕