Merhaba güzel anneler..dün öğleden sonra dok randevum vardı. Nst de yine düzensiz ve az bir sancım çıktı. Sonra açıklık kontrolü yapmak istedi doktorum açıklığımın 2 cm olduğunu ve başının çok aşağıda olduğunu söyledi. Akşam üzeri eve geldim ve adet sancısı gibi sancılar gidip gelmeye başladı. Sonra düzenli olmaya başladığını farkedip dakika tuttum. Önce 10 dk sonra 7 dk sonra 5 dk düştü. Bu süreçte nişanım gelmeye başladı ara ara. Doktorumu arayıp sancıların 4 dk düştüğünü söyledim. Hastaneye geç ve yatışını yapsınlar dedi. Gece 12:00 de hastaneye yatışım yapıldı. Saat 1 olduğunda sancılarım 2 dk ya düşmüştü. Ama asla dayanılmayacak birşey değildi. Gece 4:00 olduğunda doktorum açıklığıma bakarken suyum geldi. Bu kadar çok suyun nerden geldiğini anlamaya çalışıyordum çünkü çeşme gibi sürekli akıyordu. Suyum azaldıkça sancılarımın acısı daha çok vurmaya başladı.. biraz yürüdüm biraz eğil kalk egzersizlerle geçiştirmeye çalışıyordum ta ki ıkınma isteği gelene kadar.. bu his geldiğinde odamdaydım ve doktorum ceyda kafası çıkıyor dedi ve koşarak beni ameliyathaneye götürdüler tekrar ıkındım.. bir kez daha dedi bir kez daha ıkındım ve bebeğimin sesi.. 3. Ikınmamda dışarıdaydı dünyanın en yakışıklı erkeği geldi dedim.. o kadar güzel ve mükemmel bir duygu ki.. tarifi çok zor.. doğduğunda 5:55 di saat.. şimdi yanımda melek evladım.. sorunuz olursa cevaplarım annişler.. rabbim isteyen bütün kadınların kucağını boş bırakmasın. 🤲🏻🌸