Kasılma olarak adlandırıyorlar 3 gün hastanede yattım nst bakıldı sancı çıkmadı ama ciğer geliştirici iğne yaptılar tabi kasılmaların gün içindeki sayısı ve düzenli ya da düzensiz oluşu risk faktörü olarak belirlenir çok olursa bi kontrol iyi olur bnce BNde 30 haftalığım