Canım benim 2 düşüğüm oldu şimdi 12 hafta 5 günlük hamileyim idrarda iltihap çıktı önlem aldık çok şükür 3 ayı tamamladık bekarlığımdan beri uğraştığım bişeydi zaten doktorum yüksek buldu iltihabı iki düşüğün bundan olmuş olabilir doktorlar hiçmi ilgilenmedi diye kızmıştı sende önlemini al mutlaka doktorunla detaylı konuş