Asvgili anneler merhaba 33. Haftamızı bitirdik. Normal doğum pozisyonundan dönmüşüz. Hoca büyük ihtimal sezeryan yaparız dedi. Devlete geliyorum. Nasıl yaparsınız dedim. 39 ya da 40ta alırız dedi. Biraz şok oldum tabi kendimi normal doğuma hazırlamıştım 😇 sezeryan olmaktan korkuyorum şu an