Merhaba hanımlar ben 37+2 haftalık hamileyim 2 gün önceki kontrolümde bebeğimin kilosu 3500 gr dı 2 hafta önden gidiyor dopuma daha 3 hafta var bende bebilim kilolu olduğu için normal doğumdan korkuyorum sezeryan olmak istiyorum şehir hastanesinde isteğe bağlı sezeryan yaparlar mı.