RabiaKaratas Kızlar 33+4 haftalık hamileyim. Bugün kontrolde 7 gün bı gerilik olduğunu söyledi doktorum. Sebebi nedir ? Bana önemsiz herkeste olan bı şey dedi. Aynı durumu yaşayan var mı?
Meriwa RabiaKaratas canm bazen gelişirken sen herseyde yesen bebek beslenemiyo olabilir takip et doktorun söylemiştir zaten en son çare böyle giderse sezeryanla alınır sonra gelişimi dışarda tamamlar en kötüsü ama 2 hafta önde veya geride olmasında doktorlar sakınca görmüyor bu yükselirse sıkıntı olmasın sadece cnm takip et
RabiaKaratas Meriwa sadece önemsiz dedi doktorum benimde kafama takıldı bakalım iki hafta sonra ne diyecek