htckrkrs Merhaba. Sorum basit olucak güzel anne adayları yaz ayları olduğundan çok dondurma tüketiyorum. Sizler de tüketiyor musunuz çok bir zararı olur mu fikirlerinizi almak istedim 😉💖
M_N_R htckrkrs cok cok fazla yiyorum😋😁Doktoruma sormuştum hayir hi bi zarari yok.Ama bogazini agrita bilir dikkat et demişdi😊
Yaprakserkann htckrkrs gereğınden fazla yıyodum grıp oldum eşım olduğu gbı kutuyu çöpe attı artık almıcam dedı ve 1 haftadır grbım doktır sadece gargara verdı 🙂
askdunyam htckrkrs şekeriniz yoksa sorun olmaz tabi kalsiyum içeriği güzel sonuçta ☺️ Bende şeker çıktığı için yasaktı diyetisyene yalvardım haftada iki kez birer top açık dondurmaya izin verdi mutluluktan uçtum 😂😂
htckrkrs Aynen bana da çok yeme diyenler oldu bende takıldım açıkçası. Her gün yiyorum bende. Teşekkür ederim cevaplarınız için 🙏💝