31+5 haftalık hamileyim. Doğum şekli neye göre belirleniyo. Yanı bi daha ki ay doktora gidicem 35 haftalık falan olucam. O haftalarda doğum şekli belli olur mu. Yoksa son anda mı belli oluyo. Bu doğum şekli neye göre, nasıl, ne zaman belli oluyo anlamıyorum 😊😊