33mersinn Kızlar katı katı akıntı akıyor yeşil renkte 39+5 haftaligim sizce nisanmidir acaba nisan hangi renk ve nasıl oluyor acaba
Meriwa 33mersinn yeşil enfeksiyon canm genelde ama nişan sarı kırmızı pembe sümüksü gibi bence doktora gözük
elifnr47 33mersinn mantar enfeksiyonu sizinki banada dün fitil ve krem verdi doktor nişan sarı sümüksü bişey oluyor 🤰
33mersinn Meriwa Ya ne randevu veriyorlar nede acile alıyorlar napacagimi bilmiyorum 1 aydır hastaneye gidemiyorum
Meriwa 33mersinn acilden gidin nişan mı anlamadım dersin gir muayne ol baksınlar en azından 39 dasın olur mu 37 deyim her hafta gidiyorum doktorum randevu alma sekreterime gel nst kaydı yaptır sonra bana gel bakalım diyip muayne ediyor bence doktoru bul cnm sen
Arzu321 Bence doktora gitmelisiniz . 37 haftalığım dün doktora gittiğimde doğumdan bahsederken yeşil akıntı olursa bebek kakasını yapmış olabilir enfeksiyon olabilir vakit kaybetmeden gel demişti .