Zeybilicen Nst sancı çıkması doğum yakındır anlamına mı geliyor acaba . Nst sancıyı hissetmedim ama evde düzensiz sancılarım oluyor 🙄 açılmam da yok . Acaba yakın mı doğumum 🤷🏼♀️
Meriwa Zeybilicen bende öyleyim 37 deyim nst de ses seda yok eve geliyorum kıpır kıpırız 😄 nolcak bakalım
Elanurrr Zeybilicen 30 haftadan sinra ara ara olabilir yalancı sancı deniyor buna rahim kasılıyor kendini doğuma hazırlıyor duzenli sanci gelmediği surece bisey olmaz duzenli oldumu doğum sancısı
Bktbll Zeybilicen bende 37+1 im bugun ntsde ufak cıkmıs dedi baktım kagıda 20 de yükselme olmuş ama ben sadece karnımda toplanma sertleşme hissediyorum bazen
Moky Elanurrr bu zamana kadar hiç sancım olmadı benim de Acaba geç mi dogurcam diye aklıma geliyor Yalancı sancım bile olmadı