Doğduğunda solunum sıkıntısı vardı bu yüzden küvöze alındı daha sonrasında erken doğduğu için koruyucu antibiyotik başladılar 10 gün küvözde kaldı sürekli süt sağıp götürdüm ama biberona alıştığı için memeyi tutmuyo her yolu deniyorum çok zorlanıyorum şuan silikon meme ucuyla emziriyorum tam olarak memeyi boşaltmadığı için doymadığını düşünerek arada da sağıp biberonla veriyorum nasıl bırakıcaz bilmiyorum bu arada 2550 kg doğdu