ilkbahar kesinlikle katılıyorum.size bende bundan korkuyorum işte çünkü her ikisi de riskli her ikisi de dikişli 1 2 de olsa atıyorlar, atmayanlar tabiki de var ama oda çok iyi hazırlananlar şahsen ben bu pandemi döneminde ne yuruyebildim ne kendimi hazirlayabildim,😔bence biraz da kendi elinde yani kendi kendini motive de