dkiran Yarın 15+0 olucam ama son bir kaç gündür karnıma bıçak saplanır gibi kramp tarzı ağrı giriyor yürüyemiyorum sonra geçiyor sizin de oluyor mu ??
Gunsss Anlık kramplar oluyordu bendede o haftalarda. Sürekli ağrı olmadığı sürece rahim büyüdüğü için demişti doktorum