Kızlar merhaba yaklaşık iki haftadır sağ kolumdan parmaklarıma kadar ağrı vuruyor ve uc dort parmağım uyuşuyor geceleri özellikle oluyor sabaha kadar suruyor kolumun ağrısına ve parmaklarımın uyuşmasına uyanıyorum aynı şeyi yaşayan varmı İlk defa boyle oldum daha once ki haftalar da hıc boyle bi şıkayetm olmamştı cok ağrıyor dokdoruma gidicem en yakın zamanda ama aynı şeyleri yaşayan varmı acaba :(