Doğum hikayelerinin çoğu bana birçok fikir edindirdi bu sebeple bende kendi doğum hikayemi sizlerle paylaşmak istedim🤗. Hamileliğim en başından beri harika geçti bulantısız ağrısız çok hareketli çoğu zaman hamile olduğumu unutacak kadar rahattı. Ama çok korkuluyduk çünkü daha önce bir dış gebelik ve bir kimyasal gebelik geçirmiştim. Aklımızda hicbir şüphe kalmasın istedik ve 2li 3lu 4lu testler yerine 11-13 haftada perinatologta detaylı tarama testini yaptırdık sonuçlarımız çok iyiydi ve detaylı ultrasona kadar başka test yaptırmamıza gerek kalmadı. Detaylı ultrasonda bebeğim de böbrek genişlemesi ve göbek kordonunda varisi olduğunu öğrendik ve bu çok az görülen fakat ciddi problemler yaratabilecek bir sıkıntıydı çünkü varis çok fazla genişlerse pıhtı atabilir ve bebeğimizi kaybedebilirdik. Çok üzüldük ama takibi hiç bırakmadık her hafta izledik takibini yaptık pıhtı oluşma ihtimaline karşı hep erken doğuma hazırdık. Oğlumda hep anlıyor gibi gelişimi haftasından önce ve sıkıntısız ilerliyordu. 37 haftaya girdiğimizde artık 3500 kg kadar olmuştu normal doğumu beklersek zorlanabilecegim için ve pıhtı ihtimalinden korktuğumuzdan doktorumuzla beraber 38+2 de sezeryan doğuma karar verdik. Belimde fitik olduğundan doktorum genel anestezi almamı önerdi.O zamana kadar hep normal doğuma hazırlamıştım kendimi sezeryandan ozellikle genel anesteziden hep çok korkuyordum ama şimdi diyorum ki iyi ki öyle olmuş. 22 temmuz sabahı hastaneye girdik bende bir korku çaktırmıyorum da ama ağlayacağım 😄. Ameliyathaneye girdim titriyorum korkudan başımda dönüyor herkes ben hala inanamıyorum derken anestezi uzmani geldi biraz sohbet ettik sonra tamam artık uyuyorsun dedi hadi inşallah dedim iki saniye sonra bir his geldi dedim ben uyuyorum sonrası yok😂. 09:10 da girdim 09:26 da oğlum doğdu 3625 kg 52 cm bir sincap😍 10:10 da ben çıktım. Uyanmam çok hızlı oldu uyanma odasına geçerken uyandım beklemeden odama geçtim annem eşim kapıda bekliyorlardı güle oynaya odaya geçtik ve oğlumla kavuştum o anı anlatamam şükürler olsun Allahım herkese nasip etsin 🥰🙏 ağlamalı gülmeli kavuşma faslından sonra hemen oğlumu aldım emzirdim çok şükür sütüm hemen geldi oğlum çok rahat emdi hicbir takviyeye gerek kalmadı. Ve sonra biraz boğaz ağrısı biraz dikiş yanması derken kum torbası getirdiler süper ötesi birşeydi hiç gitmesin istedim. Kum torbasını aldıktan sonra kanama kontrolü için karnıma bastırdılar hiç canım acımadı hatta daha da rahatladım. Sondayı ben uyuduktan sonra takmışlardı çıkarken acır diye çok korkuyordum ve kesinlikle bekledigim gibi değildi sinek ısırığı gibiydi 2 saniyede bitti. Şöyle söyleyeyim ağrı kesici iğneler canımı daha çok yaktı 🤭 korkulacak hicbir şey yokmuş ilk yürüyüşte o boşluk hissi çok garip hemşire çok yardımcı oldu çok rahat kalktım sonrada hiç oturmadım zaten annemle eşimle ilerleyen saatlerde tek başıma hep yürüdüm oğlumu aldım tek başıma emzirdim çok çabuk toparladım 1 gün hastanede kaldım durumlar iyi ilerledi ve hemen evime geldim. 1 günlük taze anne olarak istediğiniz her şeyi sorabilirsiniz. Herkese rahat güzel doğumlar ve sezeryandan korkmayın arkadaşlar süper birşeymiş 😂