ipekcim Merhaba kızlar 2 gün önce doguramiyorum dedim. Dogmasaydi pazartesi yatış olacaktı suni başlatacaktik. Ama bugun sabaha karşı 4te suyum geldi vee suan minik kız baş ucumda.. Merak ettiğiniz her şeyi çok dobra sekilde cevaplayacagim
mina_mom ipekcim Allah saglicakla büyütmeyi nasip etsin😊🎀 valla ben herseyi merak ediyorum ve korkuyorum. Korkulduğu kadar var mi nasıl oldu yane 🥺🤲
Wonderanne ipekcim Allah bağışlasın hayırlı uğurlu güzel uzun bir ömrü olsun hayırlı bir evlat olsun InsaAllah 🌸🤗🤲🏻 normal mi oldu sezaryen mi
ipekcim mina_mom ben hiç doğumu düşünmüyordum sadece doğum sonrası dikişleri düşünüyordum. Dikişler hiç bir şeymiş. Sancılar gelince deliriyor gibi oluyordum geçince kuş gibi oluyordum. Nst iğrenç o sancıyla Nst resmen ölüme terk edilmiş gibi hissediyodum. Bağırma asla sadece ikin ben yapamadığım için dikislerim oldu ama size tavsiyem ikinin bagirmayin
ipekcim Bebislerimiz sabah 4 te suyum geldi duş aldım sonra sancılar başladı hafif hafif git göre şiddetlendi saat 11 kadar çektim sonra suni verdiler suniyle öğle1e kadar çektim öğle 1′25 te kızım doğdu.. çok zor bir süreçti. zordu
ipekcim Anne_34 özelde doğurdum . Çok çok ilgilileri sagolsunlar hiç rahat durmadım ona rağmen tatlı dille yaklaştılar
Serena Anali babali buyusun insallah 😊 Suyunuz gelmeden once dogumun olacaginin sinyalini veren ne tur durumlar oldu ?
mina_mom ipekcim doğru canim sanci zaten anlık gelip gidiyor ama aynen normal nst bağlıyken bile kalcam kopacak gibi oluyor bitse diyorum bide sancıyla nasıl olur düşünemiyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun ..🥺🤲🤲🤲
Wonderanne ipekcim sevindim senin adına 🌸🤗 bende suyum geldi doğuma gittim açılmadı da açılmadı zorunlu sezaryen oldum
Ilkannelikheyecani ipekcim ayy 😊Allah uzun ömürler versin bebişle birlikte size gözünüüz aydın🌸 ben de şey sorcam gece 4 de gelmiş ya suyunuz nasıl oldu uyanık mıydınız yoksa uykudan mı uyandırdı nasıl bişey🤭🤩
ipekcim Ilkannelikheyecani uyuyodum ve içimden birşey koptu sanki gözüm açıldı birden ve altıma kaçırıyorum gibi altımdan bisiler akiyodu ben tutuyorum ama geliyordu yine
Ilkannelikheyecani ipekcim ayy darısı bize inşallah sağ salim kavuşuruz bizde🥰 birde sancınızı 11 e kadar evde mi çektiniz yoksa direk gittiniz mi hastaneye