Ayca6868 canım ben de epilepsi hastasıyım ama ben ilaçları bırakalı 2 yıl oluyor 11 yıldır var bu ebnde cok şükür 7 yıldır da nöbet geçirmiyorum benim nöbetleri şöyle olurdu hızlı hızlı nefes alma titreme dişlerini sıkma ve gözlerini kapatma olarak olurdu ve ben her zaman hatırlardım nöbetlerimi bu nöbetlerin çeşidi var canım kimisi cok agır gecirir kimisi cok hafif benimki hafiftir ve ben atlattım cok şükür ve gebeyken de hiç nöbet geçirmemiştm