Kizlar bugun kahverengi akinti yasadim en yakin doktora gittim. Doktor tam bir fiyasko cikti bebegi bile iki saat sonra gorebildi. Yok dio en son ne zaman gordunuz, kalbi atio muydu az kaldi bebek yok dicekti. Bebegi bulucam diye o kadar bastirdi ki canim acidi kizardi karnim. Bu arada 7,5 haftalik hamileyim. Kalbini duyduk cok sukur. Benim merakim sizde de doktorlariniz boyle mi yapiyor? Ben ilk defa karindan baktirdim, bebegime zarari var midir diye endise ettim..