Asenadgdvrn80 adet zamanı geldiğinde damla dahi kanama olduysa o adettir demişti doktorum. Bazen böyle olabiliyor hepimize. Sizin gibi çok post açan var adet günüm geldi adet olmadım ama damla şejlinde kan geliyor yerleşme kanaması olabilir mi diye.
yerleşme kanaması çok nadir olur, ve eğer tam beklenen adet gününde olduysa kanamanız yüksek ihtimalle o gördüğünüz kan adet kanı. Rahimde tıkanıklıklar, kistler vs geç atılmasına veya danla damla kan şeklinde atılmasına sebep olabilir. Eğer yzun bir süresir bebek bekliyorsanız ve olmuyorsa, birde böyle adetle alakalı sıkıntınız varsa kadın doğuma gitmenizi, hamilelik şüpheniz varsada test yapmanızı öneririm. Hepimizin en hassas noktası bebek. Burada biri size çıksa deseki benim hamileliğimdede öle oldu sende hamile olabilirsin…
umutlanırsınız, sonra boş çıkar, sonra üzülür stres yaparsınız, bebek olma ihtimalinizi düşürür. 🌸 lütfen üzülmeyin stres yapmayın
test yapın ve doktora gidin 🌸 sevgilerimle