Hanımlar meraba 37 haftalık hamileyim kızım olcak Allahın izniyle. Kız bebek basenden kilo aldirır derler gercektende öyle. Zayıflatıcı tayt diye bisey duydum kullanan var mı acaba? Zayıf gösterici değilde tamamen zayıflatan bi ürün istiyorum. Kullanan var mı aranızda?