Merhaba hanımlar basım cok ağrıyor sıcaklar cok etkiliyor dayanmaya calısıyorum ilac icmeden ama ertesi gün uyandığımda hala ağrımıs oluyor parol icildiğini biliyorum ama daha önce hic icmedim vicdan yapıyorummm ilac sonucta 😞 icenler varmı birsey olurmuu 😕