sdadcr Kızlarr yarın sabah 6 da yatışım olcak suni sancıyla başlatcak doktor ve inanılmaz heyecanlıyım elim ayağım birbirine girdi kendimi nasıl sakinleştirebilirim 😁😁
Busra221 sdadcr hayırlı doğumlar canım acılman varmı peki kaç haftalıksın tecrübelerini yarından sonra paylaşırsan sevinirim bende suniyle istiyoru ama sonra sezeryana dönücek diye cok aşırı korkuyorum😩
Suleyigit sdadcr yaa bende çok heyecanlıyim bende yatıcam yarın 😯 nasıl yapcaz nolcak çok heyecan korku strest hepsi bir arada 😳
sdadcr izmirlii-35 teşekkür ederim inşallah🥰 38 oldum insülin kullandığım için erken alınması gerekiyomuş
sdadcr Busra221 Ever 1 cm açılmam olmuş sancılarım sürekli var zaten bende sizin gibi çok korkuyodum bugün doktorumla açıkça konuştum ve ebelerle çok güzel rahatlattılar beni hayırlısı olsun sağlıklı olsunlar da napalım katlanıcaz hepsine🤲🏼
Lemon Allah yardımcın olsun bir avazda kavuşun inşallah, yerinde olsam deliksiz son uykumu çekerdim, sonra çok uykusuz kalacaksın zaten dinlen,,, şimdiden bebeğini strese sokma, sakin,,, Allah’a emanet et kendini, rahat ol ve uyu ☺️ Sevgiler
sdadcr Lemon teşekkür ederim amin inşallah 🥰🥰 bi atlatayım da hayırlısıyla o günleride gelip geçiririm inşallah