Seray123 Gebelik zehirlenmesi olabilir dedi aşırı korkuttu beni yarın doktora gidicem hep 10 a 9 çıkardı bu sefer 11 e 9 cıktı bide göbekte ödem gördü
Meriwa Seray123 hamilelikde tansiyon takip edilmesi gereken bişey benim 9-10 çıkardı 11/7 lere cıktı doktor tuzu bıraktırdı ödem de var yürüyüş önerdi bol su cnm sana dediği gibi bişey demedi 37 deyim bu arada
MYstryy Seray123 benim tansiyonum 12 7 cikiyor normal.diyolar hatta bazsn 13 8 oluyor ama idrarda protein kacagi yok yuksek tansiyonlu birisyim . Her doktor farkli . Ama ufak bir yukselmede bile.onlem almak sart
Psikolog-anne Seray123 kaç haftalıksın canım. 38 haftada acil sezaryene alındım bend e geçirdim. Umarım haftan ileri değildir.. Tansiyonunu takip et sürekli
Seray123 MYstryy çok korkuttu açıkçası gebelik zehirlenmesi deyince bide ani kilo artısı oldu ondan dolayı da tedirgin oldum bebekte iri benim
Psikolog-anne Seray123 üzme kendini haftan iyi bebekte ilerdeymiş zaten :) iyi takip et tansiyonunu beni sezaryene aldıklarında 17 10 Du tansiyonum ve hissetmiyordum. Bazen insan yükseldigini hissetmiyor çünkü cok geçmiş olsun bebegine sağlıkla kavusmanı dilerim
Sermec27 Seray123 adaşım öncelikle korkma bence tansiyonun gayet iyi sadece küçük hafif yüksek korkulacak bir sey yok bence sadece tuzu biraz daha azalt yeterli genelde 13 8 14 7 falan bunlar riskli görünüyor sen biraz daha dikkat et canım 🥰
Seray123 Sermec27 canımsın moral oldun dikkat etmem daha da şart oldu bebekte iri şeker de var o yüzden çok dikkat etmeliyim
Sermec27 Seray123 inşallah kavusursun sag salim evladına rabbim bizlerin de kucagını boş bırakmaz inşallah 🤲🥰
Seray123 Sermec27 ya kıyamam canım benim mekanı cennettir meleğimizin .. sebep neydi peki seni üzmek istemiyorum yaranı deşmek sanma ne olur annelik iç güdüsü ..
Merhaba18 Sermec27 basınız sağ olsun çok üzüldüm. Tansiyon takibi çok önemli ben de daha önce gebelik zehirlenmesi erken doğum yaptım
Sermec27 Seray123 yok bebeğim önemli değil herhangi bir sebebi yok ne yazık ki bütün testler temiz cıktı doktorum dogal ölüm dedi anne karnında kalbı durdu rabbim sizlerin evladını sag salım kucagına almayı nasıp etsin inşallah 🤲
yba Küçüğün 8 üzeri olmaması lazım. benimde geçenlerde 11/8,5 çıktı. 1-2 dakika sonra manuel olarak tekrar ölçtü ebe hanım. 11/8 çıktı. 9 çıksaydı büyük ihtimal doktoruma iletirdi.
Sermec27 Merhaba18 Allah razı olsun canım benim sebebi yok canım ne gebelik zehirlenmesi ne kordon dolanması ne kaka yapması ne plesentayla ilgili bir sorun oğlum saglıklıydı pıhtılaşma da cıkmadı bütün testler temiz cıktı takdiri ilahi
Seray123 Sermec27 rabbim sana da en yakın zamanda bir melek versin insallh sağ Salim canım benim ❤️ Sen mükemmel bi annesin ki bana bile yardımcı olmaya çalıştın allah senden razı olsun adaşım