Ela06van
2gece 3 gün hastanede kaldıktan sonra 3.gün öğlen eve geldiğimde direk girdim duşa sonrası zaten hergün girdim duşa malüm sıcaklar bir de sütün gelmesin de yardımcı olur dedi ılık su için ,doktorum ,hastanede en son pansuman yapılan bantı banyo yaptıktan bir gün sonra çıkardım .10 gün kadar da pansuman yaptım 😌24.günümüz .size de kolaylıklar dilerim