maggie Merhaba korona atlatan anneler acaba korona olduktan sonra kaç günde iyileştiniz ve nasıl bir tedavi gördünüz semptomlarınız neler oldu? Bir de korona belirtileri kaç gün sonra ortaya çıktı sizde?
gokhansevval maggie iyileştim 6 gün hastanede yatmak zorunda kaldım maalesef tabi ben korona olduğum dönem hamile olduğumu bilmiyordum hastaneden çıktıktan sonra 18 gün geçtikten sonra ikinci korona testimi yaptırmaya gittiğimde hamile olduğumu ogrendim